Serviceklub i Insight

30Oct2018

Serviceklub1

Serviceklub i Insight

 

Insight´s temadag for servicekunder løb af stablen med stor succes d. 10. oktober 2018. 

Omkring 100 kunder var inviteret og med knap 50 deltager må vi sige, at interessen for deltagelse var overvældende.

Temadagen blev afholdt i Musikhuset Aarhus, som med sin fantastiske bygning og restaurant dannede en helt igennem gennemført ramme for vores arrangement.

Overskrifterne for temadagen var

-          IoT Internet Of Things, hvad er det og hvad kan vi forvente os set i forhold til CTS-branchen

-          Nyt fra Insight, herunder nyt fra serviceafdelingen og succesen med udvidet pasning af kunders CTS-anlæg.

-          En Case story fra University College Nordjylland, hvor Insight har ydet udvidet pasning af CTS-anlægget i 1½ år.

-          Cloud Solutions og Real Time Analytics til optimal bygningsdrift     

-          Tid til erfaringsudveksling mellem deltagerne

Dagen blev rundet af med rundvisning i Musikhuset Aarhus.

Tak til alle talere og deltagere for, i fællesskab, at være med til at gøre det til en indholdsrig dag med relevante foredrag og en masse konstruktive spørgsmål og indlæg.

 

På gensyn til næste temadag i Serviceklubben i Insight.

 Serviceklub4